En innovativ betalingsopplevelse for en bransje i utvikling

Lær hvordan sensorisk merkevarebygging med Visa kan hjelpe deg med å differensiere betalingsløsningen din og tiltrekke mer forretninger.

Hva er Visa sansebasert branding?

Når en Visa-transaksjon er godkjent, vil den utløse en animasjon, en lyd og eventuelt en vibrasjon—og bidrar dermed til å sette forbrukerens betalingsopplevelse i forgrunnen. Etter hvert som betalingsmetodene utvikler seg, vil sansebasert branding forsikre forbrukeren om at deres kjøp gjennom Visa er godkjent.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Oppdag fordelene

Visa sansebasert branding lar forbrukerne vite at deres Visa-kjøp er godkjent. Den tilbyr forhandlerne en betalingsløsning som hjelper dem med å skille seg ut blant konkurrentene.

Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

En ny mulighet for virksomheten din

Integrer Visa sansebasert branding i din betalingsløsning. Den kan tilby den fordelen du leter etter og lede til nye muligheter.

Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Forsterket sansning

94 prosent oppga større velvillighet overfor teknologipartnere.¹

An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Innebygd tilpasning

Fargesett, bakgrunner og andre designalternativer gjør at du skiller deg ut.

Illustration of a hand holding a Visa card.

Enkel integrering

Visa sansebasert branding krever minimale tekniske tiltak.


Integrering av Visa sansebasert branding

Utforsk verktøy og ressurser for Visa sansebasert branding. De er designet for å hjelpe deg til sømløst å tilføre sansebasert branding i din betalingsløsning.

A woman and a man looking at a tablet together.

Spørsmål og svar

Få svar på vanlige spørsmål.