Etabler en pålitelig merkevare
Bygg tillit rundt merkevaren din ved å forsterke omdømmet ditt. Da kommer kundene tilbake igjen og igjen.
Bygg tillit rundt merkevaren din ved å forsterke omdømmet ditt. Da kommer kundene tilbake igjen og igjen.
Legitimer omdømmet ditt ved å bruke kundeomtaler i markedsføringen din.
86% av forbrukere i Storbritannia mener annonser er mer troverdige hvis de er merket med Trustpilot.
Independent Sirkin Research: Trustpilot’s Influence on Advertising
Forsterk kundeforholdene dine ved å lære fra kundenes tilbakemeldinger.
Vi velger å samarbeide med Trustpilot på grunn av deres gode rykte, og den sterke kjennskapen til merkevaren deres. Vi visste at vi ville samarbeide med en plattform som virkelig kunne hjelpe oss med å bygge tillit på det britiske markedet med våre private aktører.
Marc Thornborough, Independent Brand Director, Auto Trader
For oss er det viktig å tilby kundene våre de beste opplevelsene og produktene, og derfor jobber vi konstant med utvikling. Innsikter og kundetilbakemeldinger hjelper oss med å gjøre nettopp det.
Karen Hitt, Senior Online Merchandiser at Ann Summers
Trustpilot er bygget på ærlighet og transparens. Vi er folkets favoritt når det kommer til omtaler. Med omtaler av over 300.000 foretak og 1,1 billioner omtaler som vises på Google hvert år, er det ikke rart at foretak kommer til Trustpilot når de vil skape troverdighet og forbedre omdømmet sitt.
Registrer deg hos Trustpilot helt gratis for å komme i gang
Inviter de eksisterende kundene dine til å skrive en omtale om foretaket ditt. Svar på omtaler på Trustpilot for å vise at du bryr deg om kundenes opplevelser.
Bruk omtaler og Trustpilot-poeng i markedsføringen din for å vise at merkevaren din har troverdighet.
Gin Kiosk er et godt eksempel på et lite foretak som har benyttet Trustpilot for å forbedre kunderelasjonene sine ved å vise til gode kundeomtaler. Dette har gjort det mulig for dem å komme nærmere kundene sine, som på langsikt betyr flere tilbakevendende kunder.
Du trenger ikke drive et stort foretak for å skape et stort nettverk. Finn ut av hvordan du kan forsterke kundebasen din gjennom en plattform som kundene dine stoler på.
Lær deg alt om nettsider og e-handel med våre artikler, innsikter og ressurser.
Det gjennomsnittlige oppmerksomhetsspennet har gått fra 12 sekunder i år 2000 til 8 sekunder i dag, rapporterer BBC.